Πέμπτη 2 Ιανουαρίου 2014

ΚΑΝΟΝΕΣ / GAMEPLAY

ΓΕΝΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ TACTICAL SCENARIO GAME

 Ουσιαστικά πρόκειται για παιχνίδι  Real Time Strategy Scenario Game. Αυτός ο τύπος παιχνιδιού καταργεί τις τυποποιημένες αποστολές και επιτρέπει τις ομάδες να «γράψουν» ουσιαστικά τις δικές τους αποστολές ώστε να ολοκληρώσουν με μεγαλύτερη επιτυχία τον ή τους αντικειμενικούς σκοπούς του παιχνιδιού.

  1. Στο παιχνίδι μπορούν να συμμετέχουν παίκτες με εξοπλισμό tactical (replicas, κτλ) και στρατιωτικού τύπου εμφάνιση, όπως αυτά περιγράφονται στον Κανονισμό του Conflcit (κεφάλαια 9 και 10 - http://conflictmilsim.blogspot.gr/2011/09/2011-12.html#more)
  2. Εν συντομία χρειάζεται: Tactical marker (το ελάχιστα "γυμνό" είναι out of the box Tippmann 98/A5/X7/Phenom και BT 4) | remote (σπυράλ) | στρατιωτική στολή | άρβυλα (ή ορειβατικά μποτάκια - ιδιαίτερο θέμα ασφάλειας) | γιλέκο
  3. Το παιχνίδι βασίζεται την δημιουργία δύο (ή άλλες φορές τριών) μεγάλων σχηματισμών
  4. Επικεφαλής του κάθε σχηματισμού είναι ο "Αρχηγός" ο οποίος θα διοικεί και ο οποίος θα είναι ο συνδετικός κρίκος ανάμεσα στην ομάδα και στην Διοργάνωση, θα ορίζει τον ρόλο των ομάδων και θα δίνει τις αποστολές.
  5. Ο "Αρχηγός" σε κάθε παιχνίδι θα επιλέγεται από την Διοργάνωση. Για Αρχηγοί δύναται να δηλώνουν ενδιαφέρον όλοι οι παίκτες από οργανωμένες ομάδες. Οι Αρχηγοί οφείλουν να παρευρίσκονται στο briefing που θα πραγματοποιείται από την Διοργάνωση σε προκαθορισμένη ημέρα πριν το παιχνίδι.
  6. Η μονάδα του κάθε σχηματισμού είναι η "ομάδα" η οποία αποτελείται  από 6 παίκτες με συγκεκριμένους ρόλους. Η ομάδα αυτή μπορεί να σπάσει και σε μικρότερες υποομάδες ή στοιχεία ή και να κινηθούν μεμονωμένοι παίκτες:  1) Squad Leader (φόρτος/εξοπλισμός Assault). 2) Machine Gunner (φόρτος/εξοπλισμός Machine Gunner). 3) Medic (φόρτος/εξοπλισμός Assault + ειδικοί κανόνες Medic). 4) Engineer (φόρτος/εξοπλισμός Assault + ειδικοί κανόνες Engineer). 5) Assault (φόρτος/εξοπλισμός Assault). 6) Assault (φόρτος/εξοπλισμός Assault) 
  7. Τα παιχνίδια τύπου "Tactical Scenario Game" έχουν να κάνουν με ολοκλήρωση αποστολών και αντικειμενικών σκοπών
  8. Σε κάθε παιχνίδι θα υπάρχουν συνήθως οι βάσεις όσες και οι παρατάξεις που αγωνίζονται. 
  9. Οι βάσεις ανάλογα το σενάριο του κάθε παιχνιδιού θα έχουν ή θα απαιτούν την δημιουργία, "νοσοκομείων". 
  10. Οι βάσεις ή άλλα σημεία ενδιαφέροντος δεν θα είναι απαραίτητα γνωστά στους παίκτες στα πλαίσια του Real Action Strategy στησίματος παιχνιδιού.
  11. Διαδικασία Respawn (Medic Rules). Κάθε παίκτης που θα χτυπηθεί από μπίλια που σκάσει τοποθετεί το χέρι πάνω στο κεφάλι και παραμένει καθιστός στο σημείο που χτυπήθηκε αναμένοντας τον Medic. Έχει δε το δικαίωμα να φωνάζει τον Medic, άλλα μόνο αυτό και όχι να επικοινωνεί με άλλους συμπαίκτες και να τους δίνει πληροφορίες
  12. Ο Medic αφού ακουμπήσει (tag) τον χτυπημένο παίκτη, τον οδηγεί στο νοσοκομείο ή στο προκεχωρημένο νοσοκομείο όπου αφού σημειωθεί από τον διαιτητή, ξαναμπαίνει άμεσα στο παιχνίδι και κινήται σε όποιο χώρο θέλει.
  13. Ο Medic μπορεί να μαζέψει όσους dead συμπαίκτες του θέλει, και να τους οδηγήσει ομαδικά στο νοσοκομείο.
  14. Εάν στην διάρκεια της κίνησης χτυπηθεί ο Medic, παύει να έχει το δικαίωμα να διασώσει παίκτες, και απλά οδηγεί όλους όσους έχει ήδη διασώσει στο νοσοκομείο όπου ξαναμπαίνει και ο ίδιος στο παιχνίδι
  15. Νοσοκομείο: ανάλογα με το σενάριο του παιχνιδιού, θα υπάρχει νοσοκομείο εντός της βάσης, όπου σε αυτό θα πάνε άμεσα μόνοι τους όσοι παίκτες χτυπηθούν και βρίσκονται εντός της βάσης (κυρίως είναι για τους αμυνόμενους)
  16. Προκεχωρημένο Νοσοκομείο: Κυρίως ενεργοποιείται από medic επιτιθέμενης ομάδας, όπου σε συνεργασία με διαιτητή, ορίζεται κάποιο σημείο σε απόσταση τουλάχιστον 200 μέτρα από την βάση, όπου οι Medic μπορούν να μεταφέρουν εκεί τους dead παίκτες αντί πίσω στην βάση

ΕΙΔΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΓΙΑ ΤΟ "OPERATION HYDRA"
  •  Η ιστορία του παιχνιδιού είναι μόνο η αρχή. Το κων υρίως μέρος του παιχνιδιού θα παιχθεί σε σενάριο και αποστολές που ΔΕΝ θα είναι γνωστές στους παίκτες, και θα ενημερώνονται για αυτές ανάλογα με την πρόοδο του παιχνιδιού, όπως απαιτείται σε real time strategy scenario game
  • Οι παίκτες ξεκινάνε με ότι paintballs χωράει o γεμιστήρας τους
  • Οι paintballs των παικτών θα παραδοθούν ανά ομάδες (σε κούτες)  ή ατομικά (σε σακούλες) στους διαιτητές που θα τι μεταφέρουν στις βάσεις έναρξης, προσομοιώνοντας μέρος από το σενάριο του παιχνιδιού (η διοργάνωση θα παρέχει και σακούλες για το μοίρασμα του ατομικού φόρτου
  • Ο μέγιστος αριθμός που μπορεί να χρησιμοποιήσει κάποιος παίκτης σε όλο το παιχνίδι είναι 1200 paintballs για τους Assault, και 3000 paintballs για τους Machine Gunners


ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΝΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ
  • Κανείς παίκτης κατά την έναρξη του παιχνιδιού δεν θα μεταφέρει paintballs μαζί του, πλην όσες έχει μέσα ο γεμιστήρας
  • Όσες ομάδες επιλέξουν να φέρουν δικές τους paintballs (BYOP) θα πρέπει να φέρουν μαζί του και ένα χαρτόκουτο το οποίο θα έχει τις paintballs της ομάδας, και το οποίο θα μεταφερθεί στην βάση στην οποία θα παίζει η ομάδα. 
  • Κανείς παίκτης δεν θα μπορεί να έχει πρόσβαση σε αυτές εκτός του χρόνου που θα δίδεται για τον ανεφοδιασμό (βλ.παρακάτω)
  • Οι υπόλοιπες ομάδες θα εφοδιαστούν με τα ανάλογα Tickets Ανεφοδιασμού τα οποία θα παραλάβουν κατά την αγορά των paintballs από το Paintballonline.
  • Η αγορά των Tickets Ανεφοδιασμού μπορεί να γίνει ατομικά ή ομαδικά
  • Η διαδικασία ανεφοδιασμού έχει ως εξής:
  • Θα υπάρχουν συνολικά 3 "παράθυρα" ανεφοδιασμού για τους Πεζοναύτες και 4 "παράθυρα" για τους V.E.N.O.M
  • Τα πρώτα δύο παράθυρα θα είναι κοινά και θα αφορούν την έναρξη του παιχνιδιού
  • Τα επόμενα θα γίνονται σε περίπου ανά ώρα, ξεκινώντας από τα 45 λεπτά παιχνιδιού για τους V.E.N.O.M και στην 1,5 ώρα παιχνιδιού για τους Πεζοναύτες.
  • ΠΡΟΣΟΧΗ: Βάση του Real Time Scenario, οι ομάδες δεν θα είναι ισοδύναμες σε άτομα (με τους Πεζοναύτες να είναι περισσότεροι), αλλά από την άλλη οι V.E.N.O.M θα έχουν καλύτερο ανεφοδιασμό λόγω βάσης, και οι Πεζοναύτες θα έχουν αργότερα "παράθυρο" ανεφοδιασμού που απεικονίζει την πιθανή δυσκολία του από αέρος ανεφοδιασμού
  • Όταν ανοίξει το "παράθυρο" οι παίκτες θα μπορούν να παραλάβουν τις paintballs τους είτε από τον χώρο που τις έχουν αφήσει, είτε από το όχημα ανεφοδιασμού με το Ticket Ανεφοδιασμού
  • Ο Διαιτητής βάσης θα επιβλέπει σε κάθε παίκτη την ορθή γέμιση σε paintballs. 
  • Παράλληλα θα υπάρχει και η δυνατότητα πλήρωσης σε αέρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου